hälsa på hos farmor

Idag var våran ordinarie dagmamma tillbaka från julledigheten. 

När kim dök upp där så låg jin ute i vagnen och sov!!  Hade dött av kyla 😂😂 men han var bara frostbiten om kinderna.
När han kom hem kikade vi på imse vimse spindel & klappa händerna säkert 400 gånger på youtube. 
Jag ÄR SÅ JÄVLA LESS på dom låtarna!!
(vi körde låtarna på finska istället när det var dags för pyjamas och det var som ljuv musik för mina öron) 

På eftermiddagen åkte vi till farmor och hälsade på.
Åt varma mackor och drack kaffe.
Sedan hem och göra jin redo för kvällen.
Inga problem alls att natta honom, det tackar jag för med tanke på att det var en HELVETESNATT jin tyckte vi skulle gå upp kl 02.30.... 😒 
Sedan snurrade han runt säkert 2 tusen varv i timmen fram till kl 07 då han ville gå upp..skjut mig.
Jag var så trött och less. Uruselt humör!
Peppat för en bättre natt






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!