sötnos

Idag blir det nog ikea. 
Undra om jag ska köpa hurtsen.. Behöver verkligen få ordning på allt mitt smink samt att det kan fan inte bo i min garderob 😂

Behöver även köpa täckbyxor!!!!!  vinterskor också.
Det är dags för mig snart att vara den som hämtar och lämnar J hos dagmamman och jag vägrar frysa när jag går dit och Hem!!!!
Måste också köpa en dragkedja till min vinterjacka så mamma kan byta den :p
Känns ju pepp att man fortfarande har sin höstjacka 😂😂 -22 grader ute och den funkar. 
Bra billigt skit måste jag säga.

Vi håller tummarna för att jag hittar täckbyxor idag!

Undra om man ska fråga ifall mormor vill bjuda på pannkakor på eftermiddagen ✌


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!