spya och kräk

Igår kväll vaknade jin till, kring 22.
Hela ungen var dränkt i spya...kräk... Kalla det vad du vill 💔
Slita ut alla sängkläder och in med ungen i duschen 💙
Sedan satt vi och gosade i soffan.. Där spyr han igen.. Över mattan..  
Sådär höll det på ett par gånger under natten. Han har varit fri från att spy i minst 5 timmar så magsjuka är det absolut inte :) däremot vräkte han i sig grädde tillsammans med våfflorna, kim kräks också av för mycket grädde 😂😂😂
Så idag går tvättmaskinen på högvarv och jag tycker att det luktar vart jag än vänder mig i lägenheten. -.-

Jag vågar knappt äta ifall det ändå skulle vara magsjuka och jag blir SÅÅÅÅ JÄVLA DÅLIG av magsjuka.... Tar alla andra sjukdomar vilken dag som helst men inte inte inte magsjuka 💔

Idag är Jin pigg iallafall. Han har ätit smörgås och druckit massa vatten :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!