trots!?

Många hatar ordet trots.
"Utvecklingsfas heter det", jag gillar ordet trots.
Det är ett JÄVLAR anamma ord!

Jin kan döpas om till trots.
Han är inne i någon period fas trots som kommer få mig gråhårig innan surströmmingspremiären /kräftskiva..

Han slåss så förbannat (vuxna ej barn)

Han får PANIK Om man går ifrån honom den minsta metern. Även fast man säger "mamma ska gå på toa, vill du följa Med?" näe svarar han och man tar ett steg.. världskriget startar... 


Dagmamman har också reagerat på att Jin är mer känslig just nu.
Han snyftar efter mamma emellanåt och vips så är det över.. Och sedan tillbaka igen.
Jag antar att det beror på att jag börjat jobba.
Att han ibland får vara där längre och att jag inte alltid är hemma när han kommer hem.

Jin är även i perioden där man överväger om han verkligen behöva sova middag eller ej..
Idag sov han inte och när han då blir arg eller ledsen så är det.. Ja krig..Han blir så arg ledsen frustrerad osv osv.
Måtte gudarna va på min sida då jag slipper hjärtinfarkt 
😂

Han är ett monster vissa dagar men han är MITT monster 💜



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!