fuck you och lite därtill

Om ni någon gång har mått så pass dåligt att ni på riktigt tror att kroppen kommer sluta pumpa runt erat blod, andas åt er osv så ska jag berätta för er att man kan sjunka ännu längre ner.. Man tror inte att det är möjligt men det är det.
Idag fick jag uppleva den känslan & den sitter i än.
Jag är så arg besviken rädd och framförallt laddad med panikångest upp över öronen. 

Vi fick besök av polisen idag..(Vad det gäller spelar ingen som helst roll.) men jag bröt ihop totalt. Poliser vet dock verkligen när en person drabbas av panikångest och han var förjävligt vettig som lyckades få bukt på mig.
Men känslan jag har i kroppen är bortom denna värld.
Min puls går på högvarv och jag har inga känslor i kroppen förutom ilska panik och depression. 

Det är alltså fullt möjligt att sjunka ännu längre ner, det är fullt möjligt att må sämre än vad man någonsin känns och kan föreställa sig.

Idag är en VIDRIG dag och jag vill inte medverka längre.

Stanna jorden, jag vill kliva av... 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!