Helt slut

Idag är en dag då jag bara vill vara hemma.. Helst ifred. 
Natten har varit både tung & jobbig. 
Jag vaknade igår med högre puls än vanligt och att jag var stressad.. Inget ovanligt när jag har tider att passa och självklart blev jag rövknullad av Datatrafik som tydligen inte vet vad en gaspedal är.. Aja..
Jobbade på bra under dagen fram till slutet då sköterskan var sen..Kim hämtade mig eftersom han skulle börja jobba kl 16 och Jin var hemma.

Väl hemma blev dagen till ett rent helvete när jag kollade tiderna för bussen till jobbet i sommar.(helgpass) 
TACK vare att dalatrafik tycker att ingen ska komma i tid till jobbet så har jag två alternativ. 

1. Komma en timme sent.
2. Dyka upp 06.50 på jobbet när jag börjar 08...
Och en timme sent finns inte på kartan då personer ska va medicin kl 08.
Så jag får helt enkelt vänta i 1 timme och tio minuter på att börja jobba.. 05 får jag gå upp & 06 åker bussen.
Och sedan komma hem 16 ungefär.. 

Handlar om fyra pass under sommaren så jag får stå ut helt enkelt.. 

Är iallafall en sån dag idag då jag vill vara ifred. Helst typ på en sten ute i havet 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!