barnledig

Idag har jag varit barnledig och vad har jag gjort?  Ingenting förutom att spytt av smärta.
Alltså mensvärken man (läs jag) har nu efter att ha fått barn är vissa gånger inte att leka med.
Jag har tre spännande saker att se fram emot.

1. Antingen får jag sån rejäl ägglossning att jag är både spyfärdig och yr när jag slår upp ögonen på morgonen. Det är precis som att vara gravid.
Jag måste få i mig någonting fort att äta. Då går illamåendet över.

2. Mensvärk så pass att det värker upp i nacken samt ner på benen. DET ÄR HEMSKT!!!!! Huvudvärk! 

3. Ingenting händer, knappt mens heller, lätt blödning i en dag.
Men blir det någon av de två andra är det blodbad hela veckan. 

Denna månad är det nr 2 som står på schemat. 
Loooord vad fan ska jag göra åt det? 
Visst det är bara de 2 första dagarna som är riktigt riktigt jobbiga. Men ändå! 





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!