uppe med tuppen

tack vare en dryg katt så har jag varit vaken sedan kl fem...
sedan jag blev gravid har jag väldigt lätt att somna på kvällarna och jag kan lätt sova 14-15 timmar om ingenting stör mig... men vaknar jag mitt i natten så är det omöjligt att somna om..


inatt klarade jag mig från 5-6 kisspaus men istället var katten extremt jobbig. han har gått runt och jamat konstant, velat gå ut, velat komma in, gosat, busat. ja allt som en annan inte vill göra.



mötet igår gick toppen. fick den trevliga tjejen på försäkringskassan :)

nu väntar jag på att få gå iväg till bussen för att bege mig till BVC.
undra vad det är för spännande vi ska göra idag. :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!