Pruttunge!

åh vad jag satt och höll tummarna för att kiddo skulle bajsa ner hela mig igår bara för att veta att han inte är förstoppad :(

mitt i natten krämade han ur sig och det var pappa kom som fick byta blöja ^^
nöjd somnade jag om,men den lyckan fick jag äta upp på morgonen när kiddo tyckte det var en bra idé att kräma ur sig efter frukosten.
jag lät honom ligga fritt på handduken, göra sina behov och sedan "kasta ner honom i badet "

ren, nyskiten mätt.och glad bebis är det bästa som finns.
vi klädde på honom för att ta en promenad till apoteket och affären
köpte pysventil i förebyggande syfte och handlade lite mat och köpte en varsin glass eftersom vädret är helt underbart idag :)

imorgon ska vi till BVC för att se hur lilla junior växer och växer :) oerhört spännande. mamma ska följa med också!












Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!