lördag

dagen började med att Jin ville gå upp mycket mycket mycket tidigare än vad jag ville.
efter att ha knölat omkring sedan halv fyra var jag stendöd i morse.
jag nickade till ett par gånger av ren utmattning, sedan tvingade jag mig upp.
fick sms av mormor och morfar 👴 👵 att dom skulle titta förbi så jag och Jin satte oss på golvet och lekte lite.
efter en stund blev han trött så vi sov lite middag 😊 i knappt 30 minuter för sen dök dom upp.

vi Drack lite kaffe, busade lite med Jin och gick sedan till slussen och åt lunch , vad annars? 😆

efter ett par timmar åkte dom hem och Jin sov middag gör andra gången (ganska sent dessutom)
vaknade kl 5.
smsade Krista och bestämde en kaffe dejt med henne i hopp om att Jin skulle få vara vaken lite längre än vanligt .

vi gick sedan hem vid 7 tiden och gjorde Jin klar för natten.
tror ni han var nå trött??!! ögonen gick i kors tills pappa kom hem -.- då blev han så jävla busig och glad :p
halv nio somnade han tillslut .
får se ifall han sover extra länge imorgon *håller tummarna *



























Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!