organiserat kaos

Hemma hos oss är det organiserat kaos dagligen :)
Jag känner verkligen ingen lust till att städa varenda eviga dag. Så jävla tråkigt. När Jin sover middag / för natten känner jag inte att jag vill ställa mig och städa. Nej jag säger som lady dahmer ;
"jag kommer nog inte ligga på dödsbädden och ångra att jag inte städade mer.."

Imorgon ska vi till Borlänge med mormor :)
Kim ska faktiskt också med på shopping . Trodde nästan han hade feber när han sa " vi borde åka till kupolen."

Men iallafall ska vi åka till kupolen och Ikea imorgon. Vi ska köpa pärlor och pärlplattor , badkarsmatta och små förvaringsburkar till pärlorna ;)

Vi byggde lite ikväll men mina föll isär 😠😠😠😠
Jävla skit pärlor. Slet som ett djur. Vi skyller på dåligt väder 😄😄


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!