VART ÄR MIN SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ? ?

Alltså nej..nej..😠 vart är min snö?mina minusgrader ? När ska Jin få åka pulka egentligen ?  Det finns en liten sak på min önskelista till tomten och det är att vi får en vit jul. Både snömässigt och "alkoholfri".

På tal om vit jul. Hur har ni haft det under eran uppväxt angående alkohol på julafton?
Hos oss har det ALDRIG funnits alkohol på bordet. "Julen är barnens högtid" säger min mamma varje år. Det närmsta vuxendricka vi har på julbordet måste vara mjölk😜 kommer inte ihåg vem det är som brukar dricka det men nån jävel ska ha mjölk till maten . Mamma kanske eftersom hon hatar när det fräser i näsan av kolsyra 😄😄😄😄


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!