bebiskläder



eftersom jag tycker att bebiskläderna i butikerna är jättetråkiga så har du jag bestämt mig för att vi är "klara".
allting är nu tvättat och ligger fint vikt på sin plats i garderoben, bebisen kan komma nu tycker jag
jag är redo.

imorgon har jag tid hos barnmorskan igen. vette tusan vad vi ska göra denna gång. ifall det är glukosbelastning igen eftersom tiden är avsatt 07.30
bäst jag åker dit på tom mage, frukost kan jag packa ner i väskan.
om jag inte minns fel så ville dom på lasarettet att jag skulle visa upp papperet jag fick därifrån för min barnmorska -.-
måste komma ihåg att ringa försäkringskassan också..hur ska jag lyckas komma ihåg allt?!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!