folk går mig på nerverna

det finns 3 sorters folk jag avskyr..

1. folk som tycker att det är okej att sova bort hela dagarna.
Usch!!!! jag blir helt tokig när jag läser om folk på min Facebook som istället för att göra någon nytta sover bort dagarna bara för att dom inte har jobb / plugg eller annat vettigt att göra. men sen är frågan, hur ska ni överhuvudtaget kunna få jobb när ni inte ens klarar av att gå upp på dagarna. istället ser man deras morgonstatusar 17.03 på dygnet..fruktansvärt omoget beteende..

2. vikt träning och kost..
snälla rara..-.- jag är så fruktansvärt jävla trött på alla appar som folk använder sig av för att "visa upp att dom tränar/lever sunt eller dylikt "
ganska fantastiskt att föräldrar (min pappa t.ex) klarar dig utan selfies på gymmet / bildbevis på dagens #fitspolunch eller #fitspoapp

3. älsklingsgulligullfacebookfolk..
"åh jag älskar hen så oerhört, kan inte leva utan dig.. " #jidderjidder
vad är det med människor och deras "lyckliga och självständighets-statusar"?
var och vart annat blogginlägg / statusuppdateringar handlar om just deras partners, kärleken till denne person och hur dom aldrig någonsin varit lyckligare (trots att vi fick läsa exakt samma sak med deras ex). är ni verkligen så "lyckliga" eller vill ni bara få oss läsare att tro det genom att gömma er bakom fasaden?!



känner att jag behövde kräkas ut lite åsikter en kväll som denna. blääää för sociala nätverk känner jag nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!