ilskan hos en gravid kvinna

sedan jag blev gravid har jag verkligen valt mina strider.
små fjant saker har tidigare fått mig förbannad men nu lägger jag tyngden i riktiga saker.

jag har 2 vänner som alltid alltid alltid hamnar i luven på varandra, oavsett om båda får sin vilja igenom så letar dom fel hos varandra..
inte nog med att dessa damer är äldre än jag så är deras beteende inte bättre än 11åringar på instagram..
nu har jag lessnat på att läsa deras bloggar / statusuppdateringar där dom pikar varandra 24-7! och när dom ifrågasätts så flödar förnekelserna..
är det en slump att varenda inlägg speglar av sig av varandra?

därför är jag tvungen att säga ByeBye till dom ett tag. jag klarar verkligen inte av att ha människor med såna oerhört små problem i min närhet. jag behöver peppade, glada, härliga människor som ser det positiva i tillvaron.

eftersom jag mobilbloggar så blir mina inlägg sjukligt korta och jag får inte riktigt ur mig allt jag vill säga / förklara, men jag klarar inte av att vara omgiven av negativitet just nu.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!