vakna med smärta..

nyss hände det igen.. smärtsamma "värkar".
fick sätta mig upp, försöka gunga lite "harmoniskt" för att sedan andas igenom skiten. satte mig inne i badrummet för att få vara ifred. t.om katten reagerade på att jag hade ont och kom och gjorde mig sällskap <3

det enda jag tänker på under dessa smärtsamma tillfällen är ; hur fan ska jag klara av att föda barn om det här gör så jävla ont..
men sedan påminner jag mig själv om att när jag väl kommer sitta där och veta att " nu jävlar är det dags.." så kommer det att vara värt det.
just nu är det bara plågsamt eftersom jag inte får ut någonting av det. :p
dock har smärtan avtagit och jag ligger återigen i sängen, det var min nattsömn de..




aprilbebis? Pffft skulle inte tro det va.. inte om jag får bestämma.
känns skönt att jag har mvc möte på torsdag, lite besviken är jag dock att jag inte har "Bibbi" som jag så fint döpte vikarien till.





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!