förberedelser

jag har ganska många vänner och bekanta som ska ha barn i samma veva som mig och Kim.
vissa av dessa par har varit klara i flera månader med alla saker "som ska inhandlas "

vi har inte ens kommit halvvägs. eller är vi klara?!
det beror helt på vem man frågar.
spjälsängen är så gott som klar.
skötbord är någonting jag anser kan vara en "nödvändighet " medans kim inte tycker det tror jag?! haha skit samma ändå jag som väljer och betalar!!

idag gjorde jag i ordning en plats i bokhyllan med bebis saker så dom slipper ligga utspridda över halva lägenhet.

tänkte ta mig till babyproffsen imorgon för att kika "utbudet " av deras sortiment.
bebissaker känner jag mig ganska säker på så jag kör nog fokus på amning / tuttar på morgondagens shopping :p





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!