kvällen

det är så fruktansvärt varmt i lägenheten och utomhus att vi alla tre håller på att smälta bort.
Jin har varit lite okontrollerat ledsen idag på kvällen , blivit JÄTTE LEDSEN utan anledning /orsak direkt efter att han legat och skrattat.


mitt i kvällsmyset fick Jin något slags "anfall" spände hela sig och försökte kippa efter luft och skakade..
jag fick sån jävla panik dom 2-3 sekunderna som det varade att jag brast ut i tårar som ett litet spädbarn.. herre min je.. jag trodde att han höll på att dö.
det måste bero på värmen samt att Jin naturligt är en oerhört varm bebis.


nu sover han gott på kudden efter att pappa busat med honom.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!