sol i sinne brun inne../Rudolf

idag har vi bara tagit det lugnt.
morgon mys i sängen när pappa hade åkt till jobbet.
mormor och morfar 👴 👵 kom förbi
morfar tog med Jin på långpromenad som ALLTID :) har aldrig varit med om någon som är så barnkär som min pappa.

efter det mös vi allihopa ute i skuggan :)

jag har börjat låta Jin smaka på blåbärspure, pytte pytte lite på morgonen. mer får han inte :)
och han gillar det för han skrattar varje gång och ler som en tok.
magen har inte reagerat på det heller, så jag tänker fortsätta med det.

blev Club sandwich till kvällsmat också. NOM!!! denna gång åt jag inte ihjäl mig som jag brukar.

har kikat ut massa kläder jag skulle vilja köpa också + nya tränings skor fötterna avlider i vanliga covers när man går promenader . vinna på lotto vore ganska passande nu också..

Jin ville hålla flaskan själv idag så då fick han det ^.^






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!