tokig

jag blir tokig på mig själv.
som ni vet blir Jin flaskmatad men hur jag än gör så är det där med sömn som bortblåst.. han sover KANONBRA fram till 03.30 (somnar kring 19)
man kan ju tycka att jag borde kunna somna tidigt med tanke på hur lite sammanhängande sömn jag får men icke. varenda jävla natt är det samma sak. klockan är snart ett och jag är pigg.. kommer antagligen kanske att somna halv två.. två timmars sömn innan Jin vaknar för att äta(han har kommit tillbaka till "äta på natten är bra grejer "-perioden.)
sedan börjar knölis&bökis AB fram till kl 9 ungefär och jag sover med ett öga öppet och vaknar för minsta lilla ljud.

varför vill då gud inte göra mig trött i normal tid? vore väldigt mysigt och trevligt att gå och lägga sig 20.30 som en gammal tant MEN ICKE. sova är överskattat tydligen, speciellt när man får..

är glad över att Jin sover så pass mycket och bra som han gör 💙💙

nu ska jag krypa ner under täcket och mysa med gullungen



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!