ännu en dag på förlossningen

idag var det snabba puckar som gäller.
kom hit kl 9 istället för 10 eftersom jag inte kunde sova samt att då hade jag tid att få ner mitt blodtryck inför provet.
fick kaffe så fort jag klev innanför dörren eftersom mitt rum höll på att städas.
blodtryck;
proven såg helt okej ut. pulsen var perfekt.
kissprovet glömde jag hemma så fick ge ett nytt. mer protein i urinet denna gång så jag har åkt på havandeskapsförgiftning men bebisen mår mer än bra :) jag med för den delen.

blir hemskickad nu och ska få samla urin hemma och ta med mig så dom ser hur pass mycket protein som jag ger ifrån mig.
blev så glad över att få åka hem,onödigt att vara kvar då jag bor 10minuter ifrån lasarettet ^^





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!