klar på sjukhuset

underbart att få komma hem.
man blir så oerhört lugn av hemmamiljön fast jag kände mig väldigt avslappnad på avdelningen idag. igår kändes det som att kroppen gick på högvarv hela dagen, gillar inte sjukhus.












haha, fyfasen vad roligt det kan vara med gudstjänst ibland. låg i sjukhussängen och fnissade för mig själv!!







kim dök upp i samma veva som jag blev utskriven, haglade så in i helskotta gjorde det också.
vi bestämde oss för att åka ner på stan och träffa Fanny och Eivind, äta lite mat och tala lite:)





nu ska jag bara vila resten av dagen (order från doktorn) förhoppningsvis är det en massa bra slötittar serier /filmer på tv

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!