Helt slut

Oj oj oj vilken dag vi haft. 
Känns som att vi gått på nålar för att verkligen läsa av Jin varenda sekund. Mellan 5-6 sov han på mig i soffan,kim däckade i sängen... 
Han somnade tillslut på morgonen kring 7-8 och sov till 11. Så ont i magen som han hade önskar jag inte ens min värsta fiende 💙 men efter två enorma bajsblöjor återgick han till det mer "normala"
Om Jin sover "bra" inatt så ska vi  hälsa på farmor imorgon :)


Vi somnade allihopa när Jin skulle läggas ,dock ville inte Jin riktigt sova trots att han var oerhört trött. Men tillslut somnade han..och vi med xD .
Jag vaknade prick 21, kim sover än och tänker låta han sova vidare tills imorgon . Känns bara onödigt att väcka honom nu.

Just nu kikar jag på efterlyst och äter lite godis och dricker lite cola.

Hoppas ni andra får en underbar kväll 







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!