man glömmer så lätt..tacka fan för det.

Jag har fyllt i lite mer i Jins babybok. Varenda sida är fullklottrad med minnen och annat smått och gott. Jag lovade mig själv innan jag blev gravid att jag aldrig skulle bli en sån mamma som inte fyllde i boken. För man glömmer så oerhört lätt, tyvärr .
Hittade sidan där jag fick fylla i mina gravid-cravings 

Inte så jätte udda saker kanske




Jag vet att jag suktade så mycket efter kött men när jag väl kände både lukt och smak kräktes jag. På slutet av min graviditet ville jag äta tvättmedel.. doften fick mig att börja dregla och jag luktade ofta i våra tvättmedelshink. Hade även "dille " på att äta snö..men det gjorde jag ju förstås inte. haha


I början av graviditeten åt jag ihjäl mig på makrill i tomatsås , apelsinjuice drack jag till. Så jävla gott!!!!!!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!