peppad

Imorgon åker vi till Hedemora 😀
Peppad som tusan är jag. Ska bli sååååå kul att göra någonting annat en helg.
Imorgon är det dop för Joel och på söndag är det Ettårskalas för Samuel 💙💙
Jins alla nödvändigheter ligger framme och jag har gått igenom alltihopa säkert 20 gånger.
Dopkläderna hänger framme, både Jins och mina ☺
Min väska packar jag imorgon ☺kommer ju inte ha med mig så mycket saker precis 😉 vi ska ju bara vara borta över natten, men frågan är om Jins alla saker får plats... varför har vi inte en ryggsäck till lillkillen ??? Det måste jag köpa omgående 😄

Iallafall så ska jag försöka sova nu. Stor dag imorgon och jag behöver verkligen SKÖNHETSSÖMN ... ingen foundation / concealer i världen kan rädda denna trötta mammas utseende 😡😛



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!