döda mig..

Seriöst.. inget vettigt på tv så jag tittar på paradise hotell... NEJ MEN NEJ!

vad går det ut på?:s jag förstår ingenting.
tjejer som gråter för att killarna inte vill ha dom,.knallar nästa person.
bloggar om hur värdelös personen i fråga var i sängen likt förbannat skriker dom halsen av sig under akten :p om ni fokuserar på att säga vad ni vill ha så kanske ni slipper fejka?

uäääääk. nu ska jag ta mig en liten rök och sedan sova 💜💜💜💜
Jin har vaknat 73848493937273gånger sedan han somnade för natten..yey.😒😒😒😒😒
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Haha, jag kikade också på det bara för att jag inte orkade byta kanal.
Så jäkla värdelöst och jag förstår mig inte på skiten överhuvudtaget..
Förstår verkligen inte att folk seriöst tycker om att titta på det! ?

2014-10-08 | 19:19:40




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!