lek hela dagen

Effektiv dag idag.
Jin gick upp väldigt tidigt och sov sedan middag i en halvtimme -.-
Mamma och pappa var väldigt trötta kan jag tillägga ;p
Vi åkte in till stan och åt hos farmor, sås och potatis fick Jin 💙 
Köpte födelsedagspresent till Stefan och kikade på vinterskor till mig .hittade massor så nu ska jag bara bestämma mig För vilka som får följa med hem nästa gång .

Jag Jin och Kim somnade som små bebisar när vi kom hem och blev väckta av mormor och Morfar :)
Nu är det dags för lilla killen att äta och sedan gå och Lägga Sig 💙💙💙💙


Har äntligen rensat nib telefon på bilder ,minneskortet skrek av överbelastning 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!