HUJEDAMIG!

NU somnade jin... Han somnade samma tid igår också.. Jag gillar det inte ;p helt slutkörd på kvällen!! 
Idag kom mormor och Morfar på besök, morfar tog med jin ut på promenad. Dom var borta en bra stund :) 

Efter ett tag så åkte kim iväg för att hjälpa en kompis samt hämta ut ett paket till mig (trodde jag ja...) 
Nej inget paket kom han hem med utan han hade åkt till borlänge för att hämta Frida och hennes pojkvän 😍😍😍😍😍
Jag tror seriöst att jag fick en liten hjärtattack när jag såg henne
Kunde inte tro att det var sant !!!!!
Fick jättefina blommor av henne samt att jin fick ett mjukisdjur 

Jin var lite blyg i början men blev snabbt förälskad i Frida och speciellt i hennes pojkvän 💖💖💖💖💖

En helt jävla perfekt dag. Åh helt lyrisk i kroppen fortfarande 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!