Mobbarnas mobbare!

- Har tänkt skriva detta inlägg så jävla länge men aldrig orkat riktigt.
Har en passa stödord sparade i telefonen på blogginlägg som jag ska/måste skriva om.

Iallafall,  alla har väl hört uttrycket "haters gonna hate "? 
Idag anser nästan normen att "haters " är någonting att vara stolt över att ha.
NEJ det är det inte.
Haters är exakt samma sak som mobbare,  bara det att mobbare oftast gör det ansikte mot ansikte och inte bakom ett anonymt nickname. Så jag undrar, är ni stolta över att ha mobbare?  Är ni stolta över att skylta med all denna hat? Är ni medvetna om att ni föder fler mobbare, att ni göder dom tack vare era 17 inlägg om dagen angående hur "lite" ni bryr er om dessa fittpersoner? 
Ni lockar ständigt tillbaka dessa personer och på så sätt är ni lika delaktiga i denna missär som skapas. 

Samma sak med.kommentarer!
JAG HATAR ANONYMA KOMMENTARER. 
Jag ser absolut ingen vits i att kommentera anonymt och det kommer jag inte ändra på
Stå för vad du tycker / tänker /skriver.
Samma sak med pikar / ledtrådar eller dylikt 
-.- snälla skjut mig! 

Mvh  Mamman som vägrar vara anonym 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!