awesome helg

- Barnlediga var vi lördag - söndag. 
Jag och Kim drog iväg till Norberg för att gå på gruvpunken med Josef och Elin. 
Grillade, drack lite öl och dom badade lite i poolen :)
Själv fick jag århundradets huvudvärk och började må illa så in i helvete.. Knaprade lite Alvedon och sedan drog vi.
Illamående försvann efter någon timme men huvudvärken fick jag gott ha kvar men ändå hade jag sjukt kul :)
Spelade ett spel från Finland som heter Mölkky, det absolut bästa spelet någonsin.kommer aldrig spela kubb igen! Josefs syster Molly var även med och förfestade :)

Vi har redan bokat in nästa "punk-resa" som bär av i oktober :)

Jin hade haft det as bra hos mormor och morfar, dom hade varit och firat thailändsk morsdag i mellsta. Jin hade vräkt i sig vårrullar :D
Han hade ätit kanonbra hos mormor och morfar. 
Sovit jättebra också. Endast ett litet uppvak kl 03 men somnade om efter en stund och sov till nästan sju.

Hjälp vad självständig han börjar bli. Stora killen verkligen. Gick runt och flirtade med andra barn i mellsta :) men så skönt det var att pussa på honom när vi hämtade upp honom i borlänge 💙





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!