fy du pruttiga människa

Att man som lite  får lära sig hur man ska hantera vissa situationer är för mig en självklarhet.
att man sedan inte lyssnar på det man lärt sig är någonting som hör till som i ett senare skede får en att tänka till , ja det är precis vad vi människor går igenom för att utvecklas .
MEN.. nu är jag förbannad .

när man är i åldern 8-12 år går hjärnan på högvarv och man kan göra väldigt dumma grejer mot sina vänner, eller saker som man tycker är blod allvarliga just då. Man kan kasta bort vänner utan att vända ryggen till, utan förklaring och utan någon som helst mening..men i vuxen ålder är det tamefan en persons ansvar att säga orsaken till VARFÖR man beter sig / väljer bort folk / säger bye bye fuckers.. 

Att bara kasta bort en vän som hållit dig stenhårt om ryggen, som funnits där och  lyssnat på dig , kommit med råd när ingen annan lyssnat. .hur fan tänker man då? Vad är man för jävla människa?  Utan någon som helst förklaring .. personen i fråga har inte gjort dig ett skit men du väljer själv att bete dig som en snorunge . Hade du varit 12 hade jag inte brytt mig men du är så jävla långt ifrån den åldern man kan komma..
Du kallar dig : vuxen , stark , positiv osv. Men när du gör på det här sättet bevisar bara vilken otroligt liten människa du faktiskt är . Inte nog med det .. jag personligen tycker inte om ditt beteende men min vän tycker om dig! Och du behandlar henne som skit, DET gör mig riktigt jävla förbannad. Hon har inte varit annat än en riktigt jävla bästa vän för dig och du väljer att kasta bort allting över vadå? Vad är det hon har gjort eller sagt? 
Det kommer vi tyvärr aldrig få veta eftersom fega människor tiger som muren , kallar sig själva " såååååå jävla starka " och sedan gömmer sig genom blockeringsinställningarna på appar/ sociala medier .. DU BORDE SKÄMMAS !







 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!