öppna förskolan

Idag tog vi en promenad i snöstormen 😡 herregud vad svårt det är att ta sig fram när gångvägen inte är plogad.. trodde jag skulle bli sen till Ö.F men vi kom dit i bra tid :)

Snön öste verkligen ner! 
Vi mötte upp Maria och Charlie där.
Jin har alltid varit en "gråt bebis " när andra barn blir ledsna 💟 men idag gick det hur bra som helst. Han tog för sig av leksaker, gick fram till främmande barn och föräldrar och spanade läget. Roligast var nog alla dessa föräldrar , speciellt pappor :)

Jin försökte få en liten tjejs uppmärksamhet men hon var inte ett dugg intresserad 😅😄 charlie försökte också men hon dissade dom båda och gick till en annan kille 😡 om hon bara visste vilka charmörer hon gick miste om 😉😉

Hade så mysigt på Ö.F och jag önskar att vi bodde närmare för just nu håller min högra höft på att dö! Mitt knä värker . Jävla skit väder. Ge mig lite bättre vägar så är jag nöjd :)

Promenerade även hem och snön vräkte ju självklart ner då också..I motvind.😤
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!