sur jag blir

Är inne och läser i en Facebookgrupp..vad matt jag blir. En tjej blir nästan påhoppad för att hon inte vill amma. (Orsak spelar inte någon roll anser jag ). Hon vill även föda sitt nästa barn med planerat snitt..åh herregud säger jag bara. Man borde införa IQ test för att kunna skapa ett konto på olika forum/ användning av dator..
Många människor ska knipa käft om vad som "är det bästa som finns inte hela världen "..speciellt när dom inte vet vad hon genomgick med förra bebisen / hela sitt liv osv. Ingen ska ifrågasätta en annan persons val så länge ingen kommer till skada. 
Säkert 120 kommentarer fick hon angående sitt  val att delamma..Detta  ar lite utav kommentarerna hon fic"
"du ger ditt barn rent gift när du ger ersättning ", ● ditt barn kommer behöva vara på sjukhus ofta för flask matade barn blir alltid förstoppade
●barn som ammas kan äta allt utan att få allergier. Amning skyddar mot det
● att föda vaginalt är normalt..kejsarsnitt är inte det..men vill du riskera att ditt  barn ska dö så visst..


SERIÖST????
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!