- öppna förskolan

Idag fick det bli öppna förskolan :)
Maria och Charlie var där och en massa ungar jag aldrig sett förr. Eller jo 2 st var bekanta.
Idag fick jag det svart på vitt att Jin är en unge som slåss..😣😤😣😤😣
 
Det kom en liten kille fram till oss och tog tag i min axel, Jin sopa på honom en smäll på armen direkt, barnet blev ledsen och sökte då tröst mot mig vilket fick jin att se rött och slog på ungen ännu en gång😢😡
 
Klart jag förstår att Jin är inne i fasen där mamma är 'the 1 and ONLY' men för i helvete!  Tur att barnet blev glad efter 5 sekunder och att pappan har förståelse :) 
Vet och har sett många som skulle bli rasande.
jag hade också blivit skit arg :p om inte föräldern sagt 'aj aj' eller dylikt men inte annars :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!