frukost sova sjukhus fika sova fika.

Idag har vi hunnit med mycket. 
Hade tid hos min sjukgymnast kl 10,  vi gick igenom operationen som jag står i kö för. Helt galet vilka grejer man kan sno från andra delar av kroppen och placera på ett annat ställe och få det att fungera. Imponerande. 
Iallafall så verkade han vara himla positiv, jag med
Ska bli så skönt att äntligen kunna få bli bättre 💖

Sedan gjorde vi en snabb lunch , gick över till krista och fikade sedan var det dags för jin att sova middag . Sedan kom mormor och Morfar 👴 👵
JÄVLA tänder säger jag Bara .Jin blev idag så frustrerad att han bet sig Själv i handen och slog sig i munnen med min gamla mobil 💔
Inte nog med Det så är han sjukligt förkyld... Snor överallt och sover så dåligt 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!