stor kille 👌

Jin bara växer och växer. 
Skulle så gärna vilja veta hans mått men vi ska inte till BVC förens i september 😂

Någon sa att jin troligen kommer börja prata väldigt tidigt, vilket jag dock inte tror :p
Just nu kan han säga mamma, pappa, där , oj , namn namn och självklart gallskrika i alla tonlägen som finns 😊😂😛

Men jag är ganska imponerad över sakerna han vet vart är / sitter utan Att vi lärt honom.. 
T:ex vart Snoppen sitter, den frågade vi bara på skoj förut och han visade rätt,samma sak med lampan när han var liten. Han förstår dessutom mer saker på finska än svenska :)
Kim gör ett jävla bra jobb med Att lära honom det !

Jag är verkligen jätte stolt över Jin. Jag tycker det är sjukligt kul att lära honom saker och imorgon ska vi lära honom något nytt 😄👌






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!