full rulle

Vi började Dagen med frukost, vad annars?
Sen kom jag på att öppna förskolan var öppen idag så vi tog en promenad dit :)
Där sjöng dom,lekte en massa och sedan bjöd på korv.
Då var jin riktigt hungrig :)
Efter det gick vi hem, jin sov middag och jag passade då på att beställa två julklappar åt honom 
Sedan åt vi lite rester från igår (pulled pork) 
Tror det är Jins favoritmat faktiskt. 
Sedan klädde vi på oss 40 lager med kläder och promenerade hem till krista :)

Ikväll ville Jin inte alls bli nattad av mig.
Efter 1,5 timme gav jag upp och Kim fick ta över.
Jin verkade somna jääävligt fort, men det var väl inte så konstigt när jin saknar ögonen ur sig efter kim om dagarna 💔


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!