- Öppna Förskolan ✅

Idag var vi till öppna förskolan här i området som jag totalt glömt bort finns. Tidigare har vi alltid varit till Elfsborgs förskola men det här är så mycket närmare :)
Tur hon som håller i det har barn hos en annan dagmamma som våran samarbetar med :)
Jin hade så himla roligt och var jätte duktig med att knyta kontakt till främmande barn helt på egen hand, åkte rutschkana, rusat omkring med dockvagn, lagat mat, diskat, städat, lekt med bilar i alla möjliga storlekar, sång och dansstund osv, försökt pussat på vissa barn men ingen ville pussa tillbaka 😂😂
Jag satt mest och kikade på bebisarna som fanns där.
Fanns 3 stycken under 6 månader, en utav dom kan max ha varit 3-4 veckor :)
 
Skönt att vi kan göra detta på måndagar och fredagar då jin inte går hos dagmamma :)
Var väldigt snälla och trevliga föräldrar där också så jag kommer nog att trivas 💙🙌

(självklart censurerar jag de andra barnen/föräldrarna) 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!