duktigt Emma..

- Idag när jag skulle gå och hämta jin hos dagmamman så gick jag vilse 😂😂😂
Var helt i min egna värld, njöt av vädret och musiken i öronen.. Helt plösligt befann jag mig i ett villaområde, hade totalt glömt att svänga av på cykelvägen 10 minuter tidigare..
Skickade snabbt ett sms till dagmamman och skyndade mig tillbaka. 
3 minuter sen brev jag bara! Svetten rann och pulsen var på MAX! Aldrig mer!!

Rätt skönt med promenad sådär mitt på dagen:) men mindre stress tack! :p
Alltid när vi kommer hem från dagmamman så varvar vi ner i sängen en stund innan vi äter mellis 😘

Just nu sitter jag bara och njuter av tystnaden, ska nog gosa ner mig bredvid jin snart.
Inne på 5e dagen med huvudvärk som går ner i nacke och axlar..#SkjutMig 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!