kalas 🎉 🎂

Idag for vi till Hedemora, Stefan ska firas eftersom han fyller år imorgon :)
TÃ¥rta kakor och bullar, folk överallt och smÃ¥glinen lekte. 
Efter det åkte vi hem till Inga och Göran, Göran och Kim bytte till vinterdäck på bilen:)
Jag och jin passade pÃ¥ att vara ute undertiden för att njuta av solen 
Sedan Ã¥kte vi hem till Kjell och Carina i Görans raggarbil. Jin var allt annat än impad i början,  han hatar saker som lÃ¥ter men sÃ¥ fort bilen började rulla sÃ¥ var det helt okej att Ã¥ka men nog försökte han krypa in under skinnet pÃ¥ mig 😂😂 Vi blev bjudna pÃ¥ rökt lax där !!!  SÃ¥ himla gott! Provade även rökt fläskfilé(?!) ocksÃ¥ super duger gott. 
Jag blev besatt av romsÃ¥sen sÃ¥ till veckan ska jag minsann göra egen,  kim fÃ¥r väl äta fiskpinnar eftersom min lax inte duger 😂😂

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!