dåligt med sömn!

Natten till idag var jin otröstbar, han vaknade mitt i natten och bara grät 💔
Händer ibland att han gråter i sömnen efter mamma/pappa men brukar gå över om man lägger ner honom på kudden, men inte denna gång. 
Han satt upp och grät och grät.
Tillslut ville han ligga på min arm och jag kände hur magen på honom krampade 💔💔
Magknip magknip magknip 
Tyckte synd om honom. 
Tryck ihop benen på honom så han låg som en ihopkrupen groda sedan frågade jag "kan jin prutta högt"? 😂😂😂😂
Funkade ett par gånger sedan somnade han ✌
Inte hade han ätit något konstigt heller..


Hos dagmamman idag hade han lassat ur sig två gånger 😂😂

Sedan vi kom hem från dagmamman idag har han varit jätte mammig.
Började gråta så fort han såg mig och vägrade lämna famnen. 
Mormor och morfar dög inte  heller. 
Skulle gissa på att det beror på den kassa sömnen som var natten innan :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!