nyår 2015-2016✌

Snacka om lugnt firande igår ✌ spiknykter och en glad unge hade vi.
Mormor och morfar kom förbi på eftermiddagen, jag kunde då förbereda nyårsmiddagen i lugn och ro. 
Sedan tog Jin en dusch med Kim och jag fortsatte fixa maten.
Sedan var det dags att äta 🍴 
Jin åt hur bra som helst, t.om åt från Kims tallrik 
Det tackar vi för! 
Sedan tittade vi faktiskt på hockey,  jin fick vara vaken till halv nio tror jag den var..
Han hade nog kunnat vara vaken längre men jag känner inte för att flytta på rutiner :p
Jag bäddade ner mig i sängen vid halv elva, gick upp igen vid 00 för att kika på lite raketer och sedan krypa till sängs igen. 
Det var mitt nyår ✌💎




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!