mors dag! 🌸🍀💐🌷

Idag har det varit en mysig morsdag. 
Fick sovmorgon av Jin, killen som vankade upp på strålande humör.
Kim spenderade morgonen på jobbet. 
Mormor och morfar kom hit och bjöd på lunch. 😍
Sedan gick morfar och Jin ut och lekte.
Morfar gav mig sitt kort och sa ;" tusen kronor ska du spendera, köp vad du vill, mormor också "

Jag och mamma brummade iväg till plantagen. 
Tycker att morsdag och blommor går hand i hand och jag hade sagt till mamma att jag vill helst ha en gigantisk planta, typ ett träd.
Men istället hittade jag en enorm lykta, den är i samma höjs som Jin!!!!!  Den ville jag ha! Köpte en kruka och plastblomma till (ja ni ser bild här Nedan)

Kim kom hem med presentkort på makeup store till mig 😘💪

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!