- Cravings

det här mes cravings är nog lite av en myt som går under kategorin "jag äter för två".
självklart blir man jätte sugen på vissa saker men jag har hört att det skulle vara omöjligt att sova p.g.a suget, att man skulle bli tvungen att gå till statoil mitt i natten för att få de man vill ha. men jag gar bara upplevt att det är samma sak som "vanligt sötsug".
du blir jättesugen på saker och ting, jag har t.om börjat dreggla när jag tänkt på saker.
men mer än så är det inte. sedan en vecka tillbaka har jag varit sugen på äppelpaj och i tisdags fick jag de.
så man kan stå ut med sina cravings.

det finns en sak jag oroar mig över varje dag.. och det är ifall jag äter bra?!
jag har fått jätte dålig aptit.
känner sällan hunger och när jag väl är hungrig mår jag illa så jag har problem att äta, vilket gör mig både arg och ledsen .
min sambo gav en massa matförslag i förrgår och jag kände bara hur jag ville spy när jag rabblade upp olika maträtter.
ingenting duger längre. förutom potatis & sås eller smörgåstårta.
det är dom två grejerna jag skulle vilja äta. Men hur bra är det att ära på en skala?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!