- Drömmar

 - för er som inte kommer ihåg era drömmar så kan jag säga att ni lär se fram emot graviditeten extra mycket.
jag har aldrig någonsin drömt såhär mycket som jag gör nu och jag minns varenda dröm i detalj.
 
för ett par dagar sedan drömde jag att jag stod och väntade på bussen med min  svägerska, och känner ett tryck mellan benen och inser att bebisen är påväg ut.
jag säger till henne att "herregud, bebisen måste ut"
var på svaret jag får är "aja, jag har iallafall inte tid" så jag förlöser mig själv (det tar ca 3sekunder)
och ut kommer en välskapt söt liten pojke som jag virar in i min tröja, sätter mig på bussen och åker till BB.
sen vaknar jag.
 
inatt drömde jag att jag var ute på promenad med en utav mina bästa vänner, vi hade lånat en annan kompis enorma dobermann och hunden anföll min katt hela tiden men katten blev aldrig skadad.
till slut sa jag till mig själv "lägger ni inte av så kommer jag vakna och då kan ni inte leka mer.."
dom lyssnade inte utan jag suckade och sa "jahapp.. dags att vakna"
drömmarna är så intensiva och verkliga.
men jag har alltid varit en person som kan få mig själv att vakna när jag känner mig hotad eller rädd i en dröm, tur är väl det.
 
 
Idag känner jag att aptiten är tillbaka, när sambon kommer hem ska vi laga tacos! :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!