- sover som en kratta.

 - igår var jag så trött att jag hade svårt att hålla ögonen öppna, men jag vet att klockan hade passerat 12 innan jag faktiskt somnade.
och när vaknade jag i morse? strax efter kl fem vaknade jag..tvärpigg och kissnödig.
jag har alltid trott att dessa "kissattacker" varit en typisk graviditetsmyt men icke sa nicke.
jag var upp två gånger i natt för att kissa och sedan krypa ner och försöka somna om.
min sambo hade också väldigt svårt att sova i natt så vi höll varandra sällskap innan vi tillslut somnade om igen och jag vaknade för ca 45 minuter sedan.
 
nu ska jag vräka i mig frukost eftersom det är den enda tiden på dygnet jag faktiskt är riktigt hungrig.
hoppas ni alla får en underbar dag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!